Бизнес планы и сметы

Лист Міндоходів України від 11.09.2013 № 4375/д/99-99-18-06-05-14
Просмотров всего: 15629
Просмотров сегодня: 35
Опубликовано: 2013-11-17

Лист Міндоходів України від 11.09.2013 № 4375/д/99-99-18-06-05-14

Про розгляд звернення

МІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

ЛИСТ

11.09.2013 № 4375/д/99-99-18-06-05-14

Про розгляд звернення

Міністерство доходів і зборів України розглянуло Ваше звернення <…> про надання інформації стосовно фізичної особи  <…> та повідомляє.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі ст. 16 Закону України „Про інформацію” податкова інформація – сукупність відомостей і даних, що створені або отримані суб’єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій у порядку, встановленому Податковим кодексом України (далі – Кодекс).

Правовий режим податкової інформації визначається Кодексом та іншими законами.

style="text-align: justify;">Статтею 70 Кодексу визначено, що центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику формує та веде Державний реєстр фізичних осіб – платників податків ( далі – Державний реєстр).

Згідно з п.п. 70.15.2 п. 70.15. ст. 70 Кодексу відомості з Державного реєстру є інформацією з обмеженим доступом.

Пунктом 63.12 ст. 63 Кодексу встановлено, що інформація, яка збирається, використовується та формується органами доходів і зборів у зв'язку з обліком платників податків, вноситься до інформаційних баз даних і використовується з урахуванням обмежень, передбачених для податкової інформації з обмеженим доступом.

Відповідно до п. 17.1.9 ст. 17 Кодексу платник податків має право на нерозголошення контролюючим органом (посадовими особами) відомостей про такого платника без його письмової згоди та відомостей, що становлять конфіденційну інформацію, державну, комерційну чи банківську таємницю.

Також п.п. 21.1.6 п. 21.1 ст. 21 Кодексу встановлено, що посадові особи контролюючих органів зобов’язані не допускати розголошення інформації з обмеженим доступом, що одержується, використовується, зберігається під час реалізації функцій, покладених на контролюючі органи.

Згідно зі статтею 11 Закону України „Про інформацію” та статтею 14 Закону України „Про захист персональних даних” не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди.

justify;">Враховуючи вищенаведене, надання інформації є можливим за умови дотримання порядку, встановленого чинним законодавством України.

Також зазначаємо, що з метою удосконалення інформаційного обміну між судами загальної юрисдикції та контролюючими органами розроблено Порядок надання судам загальної юрисдикції інформації про реєстраційні номери облікових карток платників податків боржників та стягувачів затверджений спільним наказом Державної судової адміністрації України та Державної податкової служби України від 26.02.2013 № 30/44 (далі − Порядок).

Відповідно до вимог Порядку контролюючі органи надають на запити
судів загальної юрисдикції інформацію про реєстраційні номери облікових карток платників податків боржників та стягувачів на підставі судових рішень, що набрали законної сили, для внесення цих даних до виконавчого документа, що видається відповідно до вимог процесуального законодавства.

 

Заступник Міністра                                                              А.П. Ігнатов

По материалам: minrd.gov.ua
Наиболее популярные материалы по теме Налоги и сборы
Комментарии
Всего: 0
Нет комментариев